Reklama zewnętrzna i reklama wewnętrzna to istotny element wizerunku Twojego sklepu
lub
punktu
usługowego. Oklejenie witryny sklepowej czy innych powierzchni reklamowych
przeprowadzamy z
użyciem
najwyższej jakości materiałów. Cenimy Twój czas i pieniądze, dlatego doradzimy Ci,
jaki
rodzaj
folii
powinieneś wybrać, aby reklama prezentowała się estetycznie przez cały czas trwania
akcji.
Pracujemy na różnych materiałach:
folia monomeryczna
Ten rodzaj folii polecamy zarówno do reklam wewnętrznych, jak i zewnętrznych, a także
gwarantujemy jej żywotność do około 3 lat. Materiał ten jest bardzo cienki, dlatego
powierzchnia, na którą go aplikujemy musi być całkowicie płaska i pozbawiona zgrubień czy
niedoskonałości. Folia mono występuje w wersji błyszczącej lub matowej. Jest bardzo mocno
kryjąca, dlatego zamontowana na witrynie praktycznie nie wpuszcza światła do pomieszczenia.
Rekomendujemy folię mono przy częściowym oklejeniu witryny lub w przypadku, kiedy
oświetlenie w placówce nie jest tak istotne.
folia polimerowa
Stosujemy ją do reklam wewnętrznych i zewnętrznych, na witrynach, tablicach, ścianach,
meblach czy samochodach. Średni czas
jej żywotności to aż 7 lat. Materiał jest bardzo elastyczny i trwały, ale też mocno kryjący.
Należy więc pamiętać o tym, że zaaplikowany na witrynie, w dużym stopniu ograniczy
przepustowość światła do pomieszczenia. Folię polimerową polecamy do częściowego oklejenia
witryny lub placówkom, dla których światło naturalne nie odgrywa dużej roli. Doskonale
sprawdzi się jako nośnik bardzo złożonych grafik, na powierzchniach delikatnie falistych lub
posiadających lekkie przetłoczenia.
folia OWV (one way vision)
Ten rodzaj samoprzylepnej folii zapewnia najlepszą przepustowość światła, dlatego doskonale
sprawdzi się na szybach witryn
lub samochodów. Dzieje się tak dzięki malutkim dziurkom, gęsto i równomiernie rozłożonym na
całej powierzchni materiału.
Folię OWV rekomendujemy punktom, którym zależy jednocześnie na dobrej widoczności reklamy i
naturalnym świetle w pomieszczeniu.
folia szroniona (mrożona)
To folia posiadająca wyjątkowy aspekt wizualny, ponieważ jej struktura daje efekt
przypominający odbicie światła od zmrożonej tafli pokrytej kryształkami – stąd jej nazwa.
Jest kryjąca, dlatego najczęściej spotyka się ją w biurach, gdzie zapewnia intymność
w przeszklonych salkach, jednocześnie wyglądając elegancko. Dodaje niezwykłego designu
wnętrzu nie tylko jako szeroki element
kryjący na szybie, ale też jako dekoracyjny napis lub logotyp. Folia szroniona sprawdzi się
zarówno na witrynach zewnętrznych,
jak i w oznakowaniu wewnętrznym.
folia adhezyjna
Adhezja to zjawisko, które polega na przyciąganiu cząstek bez tworzenia stałych wiązań
chemicznych. Oznacza to, że folia adhezyjna
jest całkowicie samoprzylepna, a do jej aplikacji nie używamy kleju. Jest bardzo łatwa w
montażu i demontażu, jednak stosować ją
można wyłącznie na powierzchniach całkowicie płaskich, uprzednio dokładnie oczyszczonych i
starannie odtłuszczonych.
Ma szerokie zastosowanie przy oznakowaniach wewnętrznych, zewnętrznych i produktowych (jako
etykieta). Wykorzystuje się ją
na witrynach i jako naklejki reklamowe.
folia easy dot
Nazwa tej folii jest związana z jej wygodą w montażu. W przeciwieństwie do innych
materiałów, przy których klej jest równomiernie
rozłożony na całej powierzchni, w przypadku easy dot wystarczą pojedyncze kropki (dot) kleju
umieszczone w wielu miejscach na folii. Dzięki temu łatwo ją poprawić lub zmienić miejsce
położenia w trakcie montażu. Można ją też wielokrotnie wykorzystywać np. W przypadku
sezonowych reklam na witrynie. Easy dot stosujemy najczęściej do oklejania powierzchni
wewnętrznych, mebli i POS-ów. Powierzchnia pod nią powinna być płaska lub ewentualnie
delikatnie zakrzywiona.
folia podłogowa
To folia samoprzylepna, antypoślizgowa i wodoodporna, której nie szkodzą promienie UV czy
zmiany temperatur. Stosujemy ją
na podłogach w biurach, centrach handlowych, salonach czy sklepach. Ma bardzo szerokie
zastosowanie. Wykorzystujemy ją zarówno do produkcji małych, jak i wielkoformatowych
naklejek.
laminat
Pomaga dodatkowo zabezpieczyć reklamę, przedłużyć jej trwałość i wzmocnić kolory grafiki.
Dzięki laminatowi folia jest odporna
na promienie UV, których długotrwałe działanie powoduje blaknięcie kolorów. Laminat jest
dostępny w wersji satynowej, matowej
lub błyszczącej i można go stosować tylko na niektórych rodzajach folii.
kontakt
Biuro
ul. Ptasia 10
60-319 Poznań
biuro@wyklejacze.pl