Specjaliści od wdrażania komunikacji reklamowej w sieciach sprzedaży
Planowanie kampanii foliowej krok po kroku.

Sieciom sprzedaży zależy na tym, aby nowy komunikat reklamowy trafił jak najszybciej na witryny w całej Polsce. Nie dziwi więc fakt, że przygotowania do kampanii zaczynają się już znacznie wcześniej -od dostosowania przekazów do wielkości witryn. Zarządzanie projektem w tym przypadku wygląda następująco:

Krok 1. Przeformatowania. Po otrzymaniu gotowych projektów graficznych należy je dostosować do wielkości każdej z witryn, tak aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń przekazu marketingowego.

Krok 2. Dostosowanie komunikatu pod konkretną witrynę. Zdarza się, że przekazy składają się z kilku części bądź różnych elementów. Aby przyśpieszyć projektowanie z pomocą przychodzi aplikacja, która ułatwia komunikację z klientem i wizualizuje witryny.

Krok 3. Druk i dostarczenie. W zależności od wykorzystanego materiału druk wielkoformatowych reklam może zająć od 2-5 dni. Bieżąca wysyłka minimalizuje czas oczekiwania na realizację zlecenia.

Krok 4. Wyklejanie. To ostatni element procesu, w którym ekipy montażowe w całym kraju wyklejają komunikaty na witryny raportując bieżąco wykonane prace.

Fot. Autorski system in-shop

Przemyślany proces wdrażania kampanii reklamowych na witrynach to efektywny sposób na komunikacje z klientem, co więcej także na uatrakcyjnienie wizerunku marki w oczach konsumentów.
Dobrze zaaranżowana witryna zostaje w pamięci na dłużej, co więcej może być pozytywnie kojarzona. Wyklejone przekazy reklamowe mają jeszcze tę zaletę, że można je w łatwy sposób przearanżować i dostosować do aktualnej oferty.

Zapisz się do naszego newslettera

... i bądź na bieżąco z poradami i realizacjami Wyklejaczy!

Lista tagów