Specjaliści od wdrażania komunikacji reklamowej w sieciach sprzedaży
Oznaczenia we wnętrzu sklepu

Efektywnie zaprojektowana nawigacja w sklepach musi być przede wszystkim prosta i zrozumiała dla kupujących, czytelna nawet z  dużej odległości i właściwie umieszczona. Faktem jest, że dopiero dobre oznakowanie przestrzeni sklepu sprawi, że nasi klienci poczują się komfortowo … i zamiast tracić cenny czas na poszukiwanie produktu, poświęcą go więcej na ich kupowanie.

Oznakowanie / oznaczenia w sklepie.

Kluczem do sukcesu jest lokalizacja – aby oznaczenia zawsze umieszczone były w miejscach, w których kupujący ich potrzebują np. oznaczenia kierunków w galerii handlowej. Równie ważne jest,  aby klienci mogli je odczytać i zareagować. Dobrą lokalizacją oznakowania w sklepie są miejsca tuż przy wejściu – kiedy nasz klient próbuje odnaleźć się w nowym miejscu i poszukuje konkretnego działu czy też produktu.

Odpowiednie i dobrze zaprojektowane oznaczenia takie jak:

  • Oznaczenia stref i stanowisk
  • Tabliczki kierunkowe
  • Litery przestrzenne
  • Naklejki podłogowe
  • Hangery

…są niemal najważniejszym etapem budowania pozytywnych odczuć klienta względem sklepu. Im łatwiej nasi klienci mogą odnaleźć się w przestrzeni sklepu tym lepiej będą wspominać wizytę w nim!

fot. realizacja Wyklejaczy – tablica kierunkowa PCV

Jeżeli chciałbyś wprowadzić oznaczenia w swoim sklepie – pomożemy dobrać odpowiedni materiał, zaprojektujemy, wyprodukujemy i zamontujemy!

Informacje o naszych usługach Oznaczenia we wnętrzach znajdziesz tutaj (link)

Nasze realizacje w zakresie oznaczenia we wnętrzach – tutaj. 

 

Zapisz się do naszego newslettera

... i bądź na bieżąco z poradami i realizacjami Wyklejaczy!