Specjaliści od wdrażania komunikacji reklamowej w sieciach sprzedaży
Przyciągnij wzrok i uwagę klientów.

Wzrok jest silnym bodźcem, za którego pośrednictwem do naszego umysłu trafia aż 80% wszystkich informacji, jednak aby klient zauważył i zapamiętał witrynę, bez wątpienia musi być ona atrakcyjna wizualnie i oryginalna.
Dobrym przykładem może być tutaj kampania reklamowa mBank, w trakcie której na witrynach banku pojawiły się wyklejone żyrafy, a niedługo później, na fali Euro 2016  żyrafy z szalikiem kibica. Dostosowanie do aktualnych trendów zwiększyło zainteresowanie marką oraz pozytywnie zaskoczyło klientów. Ogólnopolska kampania foliowa na witrynach z pewnością zwróciła uwagę niejednego przechodnia:

zdjęcia z realizacji mBank, materiały własne Wyklejacze.pl

Oryginalną folię na witrynach zastosował również sklep Apple przy promocji iPoda Hi-Fi.
Tworząc efekt potłuczonego szkła na witrynie zaskakuje i z pewnością odróżnia się od konkurencji.

fot. Pinterest / webdesignerdepot.com

Witryny mają bardzo silną funkcje informacyjną, stają się więc prostym i tanim sposobem komunikowania się z klientem. Między innymi w ten sposób klienci banków BGŻ i BNP Paribas  dowiadywali się o ich połączeniu. Komunikaty informacyjne pojawiły się na witrynach w całym kraju.

Fot. Zdjęcia z realizacji, materiały własne Wyklejacze.pl

Zapisz się do naszego newslettera

... i bądź na bieżąco z poradami i realizacjami Wyklejaczy!