Specjaliści od wdrażania komunikacji reklamowej w sieciach sprzedaży
Nawigacja w sklepie – jak zaprojektować i efektywnie zamontować?

Po wejściu do przestrzeni handlowej bądź usługowej klient zawsze powinien szybko odnaleźć się w nowym miejscu. Projektując sklep musimy zapewnić zrozumiały opis kierunków, stref i stanowisk – tak aby nasi klienci nie czuli się zdezorientowani.  Jeżeli nasz klient poczuje się zagubiony w przestrzeni banku bądź sklepu, jego zdenerwowanie przełoży się na opinie o sklepie.

  1. Oznakowanie stref / stanowisk w przestrzeni handlowej

W zależności od projektu i podłoża, do oznaczenia stref możemy wykorzystać kilka dostępnych materiałów. Na przeszkleniach nadal najczęściej wykorzystywanym materiałem jest folia monomeryczna – w łatwy sposób możemy ją zarówno wykleić ć jak i w razie konieczności – nieinwazyjnie ściągnąć.

Jeżeli zaś chodzi o stałe oznakowanie stref bądź stanowisk obsługi klienta – rekomendowane jest użycie tablic PCV. Podwieszane pod sufitem, z dowolnie nadrukowaną grafiką stają się niezwykle ważnym elementem przestrzeni – szczególnie w kontekście komfortu klientów.

Fot. Realizacja Wyklejacze.pl – oznaczenia stref, tablice PCV
Realizacja w sklepie RTV Euro AGD dla firmy Branch Brothers

 

  1. Strzałki kierunkowe na podłodze

Wykorzystanie naklejek podłogowych w celu nawigacji klientów to coraz bardziej popularny sposób na oznaczenie przestrzeni. Z wykorzystaniem folii podłogowej możemy stworzyć niepowtarzalne, spójne z marką grafiki na podłodze i nie tylko pomóc klientom w dotarciu do celu, ale także urozmaicić przestrzeń!

Fot. Realizacja Wyklejacze.pl – strzałki kierunkowe na podłodze

 

Jeżeli chciałbyś wprowadzić oznaczenia w swoim sklepie – pomożemy dobrać odpowiedni materiał, zaprojektujemy, wyprodukujemy i zamontujemy!

Informacje o naszych usługach Oznaczenia we wnętrzach znajdziesz tutaj (link)

Nasze realizacje w zakresie oznaczenia we wnętrzach – tutaj. 

 

Zapisz się do naszego newslettera

... i bądź na bieżąco z poradami i realizacjami Wyklejaczy!