Specjaliści od wdrażania komunikacji reklamowej w sieciach sprzedaży
Merchandising, czyli wszystko o efektywnej ekspozycji materiałów reklamowych.

Materiały reklamowe takie jak ulotki, plakaty, hangery itp. to bardzo dobry sposób wsparcia sprzedaży, jednak tylko wtedy, kiedy są odpowiednio przygotowane oraz wyeksponowane. Ważne są takie elementy jak lokalizacja na terenie miejsca sprzedaży, dostępność dla klientów  kolejność ułożenia, właściwa ilość, odpowiednia wysokość, a nawet oświetlenie.

W jaki sposób sprawdzić, aby materiały marketingowe stały się aktywnym narzędziem wspierającym sprzedaż?

  1. Materiały reklamowe zawsze muszą być dostępne na wyciągnięcie ręki klienta oraz odpowiednio wyeksponowane i czytelne;
  2. Reklamy powinny znajdować się w odpowiednim miejscu (na ścieżce klienta, np. w strefie oczekiwania);
  3. Ulotki na wyciągnięcie ręki klienta sprawdzają się o wiele lepiej niż te umieszczone w mniej uczęszczanych miejscach ;
  4. Unikaj niepotrzebnych błędów – chaos, nieład i szum komunikacyjny to tylko kilka z najczęściej popełnianych błędów…

I najważniejsze: estetyka i regularne uzupełnianie!

Nawet najlepsza, ale chaotyczna i wybrakowana ekspozycja materiałów nie przyciąga wzroku kupujących…

W Wyklejaczach dbamy o to, aby materiały marketingowe zawsze były rozmieszczone zgodnie ze standardem ekspozycji we wszystkich sklepach i oddziałach na terenie całego kraju. Z nami masz pewność, że ulotki i plakaty będą zawsze we właściwym miejscu!

Sprawdź naszą usługę – Merchandising materiałów reklamowych
bądź skontaktuj się z nami – kontakt.

Komunikacja reklamowa w sklepie – przeczytaj także:

Zapisz się do naszego newslettera

... i bądź na bieżąco z poradami i realizacjami Wyklejaczy!

Lista tagów

merchandising